کد خبر 32466
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۴:۳۷

حسين فدايي در جمع خبرنگاران پارلماني در خصوص قرائت گزارش موضوع بيست و پنج بهمن، گفت: اين گزارش آماده شده است، اما براي طرح در جلسه علني مي‌بايست هيات رييسه آن را در گزارش هفتگي چاپ مي‌کرد. با توجه به اين‌که اين موضوع در گزارش هفتگي چاپ نشده قرار است با اصلاحيه‌اي در دستور جلسه کار صحن علني قرار گرفته و فردا قرائت شود.
به گزارش مشرق به نقل از ايسنا، اين عضو کميته بررسي موضوع ?? بهمن، اظهار داشت: گزارش هيچ مشکلي ندارد و تغييري نخواهد کرد.

وي افزود: در جلسات اين کميته با حضور دستگاه‌هاي اطلاعاتي، امنيتي و قضايي موضوع مورد بررسي قرار گرفت و مستندات رويت شد و نهايتا حدود ?? پيشنهاد تهيه و تدوين شد.

به گفته نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي، طبق اين گزارش منشا اين‌گونه حوادث آمريکا، انگليس و اسرائيل است و عوامل داخلي يا فريب‌خورده يا تحت تاثير آن هستند.

فدايي ادامه داد: سران فتنه در واقع آمريکا، انگليس و اسرائيل هستند و در اين گزارش به عوامل داخلي که افراد را تحريک کرده و امنيت ملي را مخدوش کرده‌اند، توجه شده است.

اين عضو کميته بررسي موضوع بيست و پنج بهمن، درباره کانديداتوري آيت‌الله کني براي رياست خبرگان تاکيد کرد که مسائل خبرگان را مثل ساير جريانات سياسي ژورناليستي نکنيد. فضاي مجلس خبرگان فضاي علمايي است و بايد درباره آن بر اساس ضابطه و معيار اظهارنظر کرد.

نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي، در پاسخ به سوالي درباره اين‌که آيا شرايط باعث پذيرش پيشنهاد کانديداتوري توسط آيت‌الله مهدوي کني شده است يا خير؟ گفت: آيت‌الله مهدوي از ناحيه جسمي و به لحاظ سلامتي مشکل داشته‌اند و اين موضوع در برخي تصميمات آنها موثر بود و البته اين موضوع به معناي واجد شرايط نبودن ايشان نيست.

وي با اظهار اميدواري نسبت به اين‌که مشکلات جسمي آيت‌الله مهدوي کني برطرف شود، گفت: آنچه تشخيص علما و خبرگان است مورد قبول همگان است.

فدايي در پاسخ به سوالي مبني بر اين‌که آيا رقابت براي رياست خبرگان وجود خواهد داشت يا خير؟ اظهار داشت: در سطح خبرگان مثل گروه‌هاي سياسي مباحث رقابت وجود ندارد؛ لذا موضوع را ژورناليستي نکنيد چرا که به اين جايگاه آسيب مي‌زند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس